SUCCES CASE


Lovla - 300% forøgelse I ROAS på under 2 måneder gennem high-converting content 

Formålet med vores samarbejde med Lovla var at opnå en lavere CAC (Customer aquisition cost) og en ROAS (Return on ad spent) forøgelse på minimum 200%

Som del af den første måned af vores samarbejde, castede vi et dygtigt hold skuespillere og idéudviklet hele produktionen. Vi genskabte de fire årstider i november måned og fortalte deres historie på under et minut.

- I November måned (før påbegyndt samarbejde) var CAC’en 57 kr.
- I December måned (efter påbegyndt samarbejde) er CAC’en 27 kr.

Vi endte med at forøge Lovlas ROAS med hele 300% hvilket er 100% over det mål der var blevet sat. Derudover oplever vi dag for dag en positiv udvikling både for CAC og ROAS.
Lidt om os

Motion Subscribe udspringer fra et større produktionsselskab som har været i Danmark i de sidste 5 år og produceret alt fra reklamefilm til Social Media Content.

Motion Subscribe specialiser sig i at lave content kan optimere performance på vores kunders Paid Ads.

Gennem et tæt samarbejde følger vi udviklingen af jeres organiske vækst samt jeres betalende annoncer, så vi måned for måned kan målrette alt content og finde de løsninger der bære mest frugt.



Før vores samarbejde: (D. 1. - 31. Oktober 2021)

Efter vores samarbejde: (D. 1 - 21. December 2021) 

Video 1: 

Video 2: 

Video 3: 

Mortada Haddad
Stifter - Lovla
(Before state)

"Before engaging with {your company}, we were {previous state}. Our metrics were {insert previous state metrics}."  

After state

"We started working with {your company}. The results were great: {Insert after state feelings, metrics, etc.}"

 - [Client Name], [Client Position], [Client LinkedIn], [Date]
(client headshot)
[Client Name] 
[Client Position] 
[Client LinkedIn]
(client logo)
Motion Media ApS (CVR: 38967045)
Roskildevej 42B, 2000 Frederiksberg